måndag 30 november 2009

huvudvärk






I lördags var jag på tjejfest hos Johanna. Det var jättekul, massor med lekar och singstar!! tyvärr hade jag min jobbiga huvudvärk, börjar bli riktigt trött på den nu. Jag var på vårdcentralen idag och pratade med en läkare om det men han tror typ att det är migrän eller stress, om det inte går om så ska jag kontakta dem igen. Så vi får se om den ger med sig, har haft skallavärk i två veckor nu så jag börjar tröttna....grr. Fundera även på att byta vårdcentral, de är väldigt otrevliga på Birka faktist. Ebba var superduktig trots att vi väntade 1timme i väntrummet. När vi sen kom in till läkaren bröt hon ihop, hon har aldrig gillat läkare, bättre med sköterskor som ler och skrattar när hon pratar med dem. Ja Ebba pratade verkligen med dem, fast jag fattade inte vad hon sa. lät typ dagttiiitit gag dada eller nått.
I helgen la vi ju golv, som ni ser vill Ebba göra allt som pappa gör, och såklart ha hans verktyg. Johan blev tokig när hon tog hammaren och slängde den på det nylagda golvet!!hihihi
Ebba fick egna blommor att vattna idag så hon låter bli mina!!
Har förresten fått veta att Ebbas kompis Agnes ska bli storasyster, jättekul!! störigt att jag inte fattade det tidigare bara....åhhh

Inga kommentarer: