måndag 25 januari 2010

Vi flyttar




Nu börjar rummen i utbygget äntligen bli klara, idag monterade vi ner den stora bokhyllan, som vi inte vet längre var vi ska göra med... och så flyttade vi ner sängarna. Johan och jag blir utan sängstomme, vet inte om det änns är någon ide att försöka sälja Ikeas Malm säng? säg till om ni är spekulanter!! Sovrummet uppe får väl bli lekrum nu. ebba somnade utan vidare i sitt nya rum, undrar hur hon reagerar när hon vaknar inatt?
Edwin och Nollan har varit och hälsat på Ebba och Johan idag, de hade lekt jättebra. Ville gärna sitta i knät på varandra till och med. Jag har fullt pp på jobbet fortfarande så när jag kommer hem skämmer jag bort Ebba mer än någonsin. jag vet att det är väldigt opedagogiskt men det struntar jag i just nu. Morfar (min morfar) är på sjukhuset nu och mår inte alls bra, jag hoppas han bättrar på sig. Ska hälsa på honom imån igen så får vi se hur han mår då.
Jag behöver lite vårväder nu så man piggar på sig lite, sol och värme är beställt!


Inga kommentarer: