onsdag 14 oktober 2009

Föräldrarledigt!

Idag upptäkte jag att Jag och Ebba har lyckats med en väldigt klassisk incident
Jag vände upp och ner på hela övervåningen för ett tag sen då jag inte hittade den lilla dosan till internetbanken...jag hittade den aldrig och fick gå med Ebba till banken och köpa mig en ny. Jag skylde allt på Ebba och det gjorde jag rätt i har jag insett nu. För nyss hittade jag dosan i skrivaren.....ja den låg i! Nu har jag alltså två internetdosor helt plötsligt. tycker det verkade ganska klassiskt, man har hört om barn som rostar bröd i videon osv.

Idag kom Johanna med en mycket bra ide, vi gick till konditoriet och åt frukost med barnen!! det är sånt man bara har tid att göra när man är mammaledig, borde göras oftare. Hur mysigt som helst. Och speciellt när Ebba har låtit mig sova till åtta nu några dagar!!Ordentlig sovmorgon, det är man inte van vid!! Toppen!! förstår inte varför inte fler är föräldrarlediga!!


Träningsvärk något enormt idag då jag var på Box igår och imån blir det väl ännu värre.
Går här hemma och väntar på att Annika ska ringa någon dag också...de har ju fått en liten flicka och jag vill ju höra hur det gått och när man får komma och titta på den lille. Annika hör av dig!!!

Inga kommentarer: